کنترل منازل مسکونی تنها با تلفن همراه/ محصولات ماد امواج آریا برای حفاظت از منازل

طراح محصولات شرکت ماد امواج آریا، با اشاره به تنوع محصولات حفاظتی این شرکت گفت: سنسورهای ماد امواج آریا در صورت نشت گاز مونوکسید کربن در فضا قادر به روشن سازی کولر در جهت افزایش اکسیژن محیط و بستن شیر گاز خواهند بود.  

میثم عابد زاده طراح محصولات شرکت ماد امواج آریا  در خصوص انواع سنسورهای مختلف این مجموعه جهت رفاه و ایمنی افراد گفت: مجموعه سیستم حفاظتی هوشمند شرکت ماد امواج آریا دارای سنسور های بسیار متنوعی است برای مثال در صورت نشت گاز مونوکسید کربن در فضا قادر به روشن سازی کولر در جهت افزایش اکسیژن محیط و بستن شیر گاز خواهد بود.  همچنین جهت اطلاع به صاحبین املاک شروع به آژیر کشیدن و تماس و پیامک دادن به افراد می کند.

عابدزاده در ادامه ی توضیحاتش به تنوع سنسور های مختلف شرکت در انواع سنسورهای حرارتی و حرکتی اشاره کرد و اظهار کرد: سنسور های حرکتی در مدل های مختلف و گزینه های مختلفی که در اختیار مردم قرار میگیرد میتواند به عنوان دزدگیر نیز عمل کند و توانایی هوشمندسازی سیستم های سنتی خانه ها بدون تغییری در کلید و پریز و بدون حتی یک سانت سیم کشی را دارد.

وی درمورد نحوه ی عملکرد سنسور های حرارتی افزود که این سیستم ها توانایی تنظیم با برنامه های مختلف از نظر بازه  زمانی و یا دمایی خاص را دارند که طبق آن بازه‌های تعیین شده روشن و یا خاموش بشوند.

 

طراح محصولات حفاظتی ماد امواج آریا در ارتباط با استفاده از هوش مصنوعی سنسور ها در نمایشگاه ایپاس۲۰۲۳ گفت: دوربین های مداربسته  این مجموعه توانایی تشخیص سلاح را دارند. همچنین از چهره های مختلف یک فریم عکس تهیه میکنند و برای سال‌ها یک عکس دارای مشخصات و دارای کد خاص را در حافظه ی خود نگهداری میکنند و میتوانند آن را به سامانه های پلیس ارائه بدهند و همان عکس قابلیت چهره نگاری دارد و با توجه به اطلاعاتی که وجود دارد مشخصات افراد شناسایی میشود.

او در ادامه برای حفاظت افراد از منازل و املاک مسکونی پیشنهاد می‌دهد که به جای سیستم های اعلان حریق و دزدگیر های سنتی از این سنسورها ی هوشمند استفاده شود و افراد با توجه به شرایط محیط و امکاناتی که دارند و مواردی که برایشان حائز اهمیت است انتخاب کنند. کسانی که نیاز به دزدگیر دارند میتوانند سنسور های حرکتی را نصب کنند…و  با توجه به شرایط خاص محیط میتوانند میزان و تعداد دیوایس ها را نیز انتخاب کنند.

همچنین میتوانند سیستم رفاهی خود را تکمیل کنند و تمام وسیله های خانه رابا تلفن همراه کنترل کنند مانند خاموش و روشن کردن کولر یا باز و بسته کردن در.

با توجه به تنوع محصولات انتخاب برای علاقه مندان بسیار راحت است.

 

عابدزاده ازعان داشت که صددرصد محصولات حفاظتی تولید داخل ایران هستند و تنها پنج درصد از قطعات را وارد میکنند.


ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط